1 z 2 Fordów Skylinerów 1959 w Polsce (drugi także importowany przez Bujal78). Auto nie jest idealne, ale takie kosztują ok. 60tys dolarów.
W aucie zrobiono:
- remont blacharsko-lakierniczy - zostało pomalowane na fabryczną kombinację torch red i colonial white. Skyliner nie był trupem, zgniłkiem czy szrotem, dzięki czemu prace blacharskie ograniczone były do minimum
- 75% chromów na zewnątrz i wewnątrz auta zostało odnowione
- posiada 4 nowe opony od cookera (nadal warstwa ochronna na białych paskach - koszt ok 3000PLN)
- 90% gumowych uszczelek zostało wymienionych (od bumperów w schowku po uszczelki na drzwiach - koszt ok. 4000PLN)
- nowe elementy aluminiowe (2szt za tylnie koła i 6szt na drzwi - koszt 2800PLN)
- dziesiątki drobiazgów (lusterko boczne, emblematy na błotnikach, nowe klamki, korbki od szyb, końcówki manetek, listwy progowe)
- konieczne naprawy elemntów mechanicznych (regeneracja prądnicy, nowy rozrusznik, świece, dystrybutor - auto sprawdzono mechanicznie)
- zamówiona i zakupiona w USA tapicerka dedykowana specjalnie temu modelowi (boczki, przednia i tylnia kanapa - koszt z montażem to ok. 6000PLN)
Auto jest bardzo wyjątkowym egzemplarzem - posiada najmocniejszy silnik oferowany w tym modelu, tj. 352cu 5.8L o mocy 300km. Pomimo, że jest to cabriolet, auto posiada fabrycznie zamontowaną klimatyzację, co jest dość unikalną opcja.
Niestety auto ma manualne szyby i przednią kanapę.